دی ال 2 دی ال

دی ال تو دی ال،سایتی برای انواع دانلود های کم حجم

دی ال 2 دی ال

دی ال تو دی ال،سایتی برای انواع دانلود های کم حجم

دی ال 2 دی ال

دی ال تو دی ال،سایتی برای انواع دانلود های کم حجم

//bayanbox.ir/id/7965413155650627459?view

در این پست از دی ال 2 دی ال برای شما نرم افزاری رو آوردم که باهاش میتونید از آپارات دانلود کنید،به ادامه مطلب برید.

سلام.

شاید قبل از این که شما بتونید فایل های سایت آپارات رو دانلود کنید براتون دانلودش مشکل بزرگی بوده(مخصوص آقایونی که اینترنت دانلود منیجر ندارن)ولی امروز من یه نرم افزار بهتون میدم که در چه از قبل خود مدیریت محترم وبسایت آپارات یک سایتی به راه انداخته بودن برای دانلود،ولی الان من یک نرم افزار هم بهتون معرفی میکنم.

حجم این نرم افزار بسیار کم(224 کیلوبایت)هست و به راحتی میتونید اون رو دانلود کنید.

دانلود با لینک مستقیم.

دانلود با لینک غیر مستقیم

موفق باشید...

چنانچه مشکلی داشتید در نظرات اعلام کنید...

  • قاسم زارعی

نظرات (۱)

ببخشیدا ولی هم اینکارو با دانلود منیجر میشه کرد و هم خود آپارات زیرویدیوهاش لینک دانلود داره!
پاسخ:
آره!
الانم گفتم مخصوص آقایونی که دانلودمنیجر ندارن.
ولی اگه یادت باشه حدودا 4 ماه پیش فک کنم آپارات دانلودش بسته بود(البته فکر کنم)!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی